סולר להסקה ביתית

סולר להסקה ביתית

מזג האוויר הקר בימי החורף חודר ומשפיעה על הטמפרטורה גם בתוך הבית. על כן, קיימות מספר פתרונות חימום ביתיים כמו מערכות חימום ביתיות, המספקות חמימות בבית גם בימים קרים במיוחד. מערכות חימום המופעלות באמצעות סולר פועלות בצורה יעילה ופשוטה. בתוך המערכות, הסולר מהווה מקור אנרגיה ומאפשר למערכות ההסקה לחמם את הבית בצורה יעילה ביותר. הבעירה של סולר המיועד להסקה משתחררת כמות גדולה של אנרגיה ומאפשרת ליהנות מחורף חם ונעים. אם תשוו בין מערכת חימום הפועלת על בנזן לעומת מערכת הפועלת על סולר בהיבט של זיהום אוויר, הסולר יהיה מזהם הרבה פחות את הסביבה. כמו כן, בשונה מחימום הבית בעזרת מזגנים המייבשים את האוויר וגורמים לתחושת מחנק בתוך הבית, מערכות החימום הפועלות על סולר מחממות את הבית בצורה יעילה מבלי לייבש את האוויר כלל. בנוסף, הפעלת המזגנים לטובת חימום חדר מסוים בבית, מסתכמת בחימום נקודתי של החדר ותו לא. לעומת זאת, מערכות החימום הפועלות על סולר, מפזרות את החום בבית בצורה אחידה. דבר שגורם לתחושת חמימות נוחה ונעימה בכל חלקי הבית השונים.

 

אספקת סולר לחימום ביתי

סולר לחימום ביתי ניתן להזמין מחברות שונות המספקות שירותי אספקה לדלקים שונים וביניהם גם סולר. על מנת שתוכלו להנות ממערכות החימום שלכם בצורה בטוחה ויעילה לאורך זמן, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים לפני שאתם רוכשים סולר לחימום ביתי:

 

אזורי שירות – וודאו כי אזור מגורכם כלול באזורי הפעילות של החברה שמספקת את הסולר.
איכות – איכות הסולר חשובה מאוד ומהווה אלמנט חשוב לפעילות תקינה של מערכת החימום שלכם. סולר ביתי שנרכש מחברה לא אמינה ולא מוכרת, עלול להיות אחד מהגורמים העיקריים לתקלות במערכת החימום שלכם במקרה הטוב ולגורם להתלקחויות ולפיצוץ חומר הבעירה במקרה הטוב פחות. הזמנת סולר מחברה מוכרת בעלת מוניטין טוב ואמין, תבטיח סולר איכותי שיבטיח שימוש בטוח וארך טווח במערכות החימום בביתכם.
מקצועיות – וודאו כי רמת המקצועיות של החברה גבוהה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בצורה שבה מועברים חומרי הבעירה, במומחיות ובניסיון של אנשי הצוות שהחברה מעסיקה ועוד אלמנטים נוספים שחשוב שיהיו בחברה ממנה אתם רוכשים את הסולר.
מחיר – השיקול הכלכלי תמיד חשוב. ערכו השוואה בין כמה חברות והשוו את המחירים שהוצעו לכם. במקרים בהם אתם מתכננים לרכוש כמויות גדולות של סולר, השוואה קצרה עשויה לחסוך לכם סכום כסף לא מבוטל. חשוב להדגיש כי לא מומלץ לרכוש סולר מחברה מסוימת מתוך שיקול כלכלי בלבד. יש לקחת בחשבון את כלל השיקולים המצוינים ברשימה וכמובן לתת עדיפות לשיקולים הבטיחותיים יותר.

פיקוח – טרם רכישת הסולר, יש לבדוק תעודות ומסמכים המעידים על פיקוח מטעם משרד התעשייה והמסחר. תעודות אלו, נמצאות לכל חברה אמינה המספקת סולר ודלקים שונים איכותיים.
תוספת של סולר ירוק – יש חברות שונות המציעות סולר ירוק הנחשב לידידותי לסביבה וחוסך בצריכה של הסולר. במידה ויש חשיבות לנושא של שמירה על הסביבה, הרי יש להביא זאת בחשבון.
סולר לחימום ביתי – מיטב הדלקים

אנו בחברת מיטב הדלקים, מתמחים באספקת סולר, בנזין ודלקים שונים להסקה וחימום בתים פרטיים, מוסדות ציבוריים ובתי עסק לכל רחבי הארץ. ייצור הדלקים שאנו מספקים מתבצע בבתי הזיקוק בחיפה ומשם הם מגיעים ישירות לבית הלקוח. דבר שמבטיח ללקוחותינו הרבים דלקים איכותיים ביותר. כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממחירים אטרקטיביים במיוחד לכל סוגי הדלקים. לכל שאלה צרו אתנו קשר:

טלפון – 053-938-5599

מייל – meitav.dlakim@gmail.com

צרו איתנו קשר