נפט לשימוש ביתי - קניית נפט להסקה ביתית

נפט לשימוש ביתי - קניית נפט להסקה ביתית

ההתחממות הגלובלית הביאה את העולם למצב בו מזג האוויר הופך להיות קיצוני יותר ויותר. זה אומר שהקיץ הוא חם יותר, והחורף הוא קר הרבה יותר מבעבר. בישראל, הקיץ הוא ארוך ונמשך כמעט 9 חודשים, אך החורף, למרות שהוא קצר, מלווה בשנים האחרונות בקור קיצוני, סופות וגשמים רבים. לכן, הרבה אנשים זקוקים לחימום ביתי ולעיתים, המזגן פשוט לא מספיק. בשורות הבאות נסביר על רכישת נפט לשימוש ביתי והפרטים שחשוב לדעת בנושא.

 

איפה קונים נפט לשימוש בבית?

נושא החימום הביתי הוא עדיין רלוונטי, שכן יש הרבה אנשים עם תנורים ישנים הפועלים על נפט, סולר או דלקים שונים. התנורים הללו הם לרוב גם מעוצבים, מרשימים ועושים עבודה הרבה יותר טובה ממזגנים. ברוב המקרים, התנורים הללו נמצאים בבתים פרטיים, אשר זקוקים לאספקה של נפט עבור שימוש ביתי וצריכים לקבל את השירות בצורה הטובה ביותר. יש כיום הרבה חברות אשר מספקות נפט להסקה ביתית עד הבית ומסייעות גם בהזנת התנור בחומר.

 

מה חשוב להבין בהקשר לקניית נפט לחימום הבית?

אספקת נפט לחימום ביתי זהו נושא שיש לחשוב עליו בכובד ראש. המטרה היא תמיד להזמין את הכמות הנכונה לתנור שלכם, גם מבחינת עלויות, אך גם מבחינת בטיחות. הרצון הוא לקבל נפט לחימום הבית בכמות מספקת לכל עונת החורף, אשר גם תתאים למבנה ולצרכים של התנור. באופן עקרוני, אנשים מחפשים אחר הכמות המדויקת שתספיק להם לעונה, בהתאם לכמות האנשים בבית, המיקום של התנור והשימוש התכוף בו.

 

מה העלות של נפט לשימוש ביתי?

בנושא של נפט לחימום מחיר משחק תפקיד מרכזי, מפני שמדובר אמנם בעלות חד פעמית, אך כזו שהיא די גדול. התנורים הממוצעים בבתים הפרטיים בישראל מסוגלים להכיל בין 400 ל- 600 ליטר במילוי יחיד. לאור העובדה שליטר נפט להסקה בבית עולה כ- 5.5 שקלים, מדובר על עלות של כמה אלפי שקלים. עם זאת, לא כל אדם שיש לו תנור של 500 ליטר זקוק גם למיכל מלא. בהרבה אנשים יכולים להוזיל עלויות, ויש כאלו שקונים גם 200 ו- 300 ליטרים לעונה, ומשלמים מחיר מופחת.

 

מה התהליך של קניית נפט לשימוש ביתי?

התהליך של נפט לקניה הוא מאוד פשוט. מתקשרים לחברה איכותית ומבקשים כמות מסוימת של ליטרים, בהתאם לתנור ולצרכים שלכם. החברה מגיעה עד הבית וממלאת את המיכל החיצוני, ולאחר מכן, אנשי המקצוע גם מוודאים שהזרימה בין המיכל לתנור הפנימי עובדת בצורה נכונה, וכי אין סתימות או בעיות. זה עובד בדיוק אותו הדבר גם עם סולר לחימום ביתי שעובד עם תנורים אחרים, מורכבים יותר, והוא גם מעט יקר יותר, כאשר המחיר שלו הוא יותר לכיוון ה- 7 ש"ח לשקל.

 

במה עדיף תנור חימום ביתי על פני מזגן?

העלויות של הנפט והסולר משתנות מעת לעת, אם כי המגמה היא לחלוטין לגבי מעלה. יוקר המחייה מקשה מאוד על חברות הדלקים להוריד את העלויות, ולכן, אפשר להגיד כי העלות הממוצעת להסקה ביתית בחורף הישראלי למשפחה ממוצעת, היא בסביבות ה- 2,000 ש"ח. יש שיגידו שהמזגנים הם זולים יותר ונגישים יותר, אך יש משהו בתנורים הביתיים שהופך את כל חווית השימוש לאינטימית יותר. התנורים הם מעוצבים, עם סטייל וינטג'י מזמין ומספקים תועלת רבה לצרכנים.

 

מה הערך של תנור חימום ביתי?

ככל שהחורפים הישראלים יהיו יותר אינטנסיבים, אנשים יבינו במהרה את הערך של הסקה ביתית. למרות שהרבה אנשים חושבים שאפשר למצוא קמינים ותנורי הסקה רק בבתים ישנים יותר, יש בהחלט את האפשרות להתקין תנורים כאלו בבתים פרטיים חדשים. הרבה אנשים מתחברים לא רק לפרקטיות של העניין, אלא גם לנושא העיצובי. תנורים גדולים באמצע הסלון הם מעניינים, מושכים תשומת לב, ומביאים איתם ערך מוסף של חימום אפקטיבי יותר בימי החורף הקשים.

 

מה כוללת תחזוקה של תנור חימום ביתי?

תחזוקה של תנורים ביתיים היא איננה מורכבת כלל, וזה היתרון הגדול בהם. קל מאוד להזמין חברה שתביא את הנפט, ותמלא את המיכל החיצוני, בפעולה שנעשית בתדירות של אחת לשנה בדרך כלל. במהלך החורף, ההדלקה של התנור היא פשוטה, וחום נעים מאוד מתפשט ברחבי הבית. זה הרבה יותר נוח ופחות מייבש או לא נעים ממזגנים. לכן, זה משהו ששווה לשקול, וליהנות ממנו לאורך זמן.

 

מעוניינים בפרטים נוספים על הזמנת נוזל לתנור נפט? לפרטים – לחצו כאן.

 

צרו איתנו קשר