נפט לחימום ביתי זכרון יעקב

נפט לחימום ביתי זכרון יעקב

זכרון יעקב היא אחת העיירות הציוריות והמעניינות יותר שקיימות בישראל. כולנו מכירים את זכרון כפיסה קטנה של שלמות בצפון הארץ, והיא מביאה איתה לא רק מדרחוב מעניין, אוכלוסייה איכותית ומסעדות ברמה גבוהה, אלא גם פסיפס של בתים פרטיים מכל מיני תקופות. הבתים הפרטיים הרבים באזור כוללים גם לא מעט תנורי הסקה, כחלק מהפולקלור המעניין של עיצוב הפנים בבתים. לתנורי ההסקה הללו יש לא רק תפקיד פרקטי, אלא גם תפקיד עיצובי. אולם כאשר מחפשים אחר נפט לחימום ביתי זכרון יעקב מגלים הרבה מאוד אופציות רלוונטיות. אנחנו כאן כדי לסייע לכם לברור את המוץ מהתבן ולבחור בחוכמה.

 

הביקוש לנפט לחימום הבית בזכרון יעקב והסביבה

תנורי ההסקה הם פופולריים כיום בהרבה מאוד בתים בזכרון יעקב ובכלל, ולא רק בבתים ישנים, אלא גם בבתים חדשים הנבנים באזור זכרון יעקב. הבנייה הנמוכה מאפיינת את המקום ולכן, יש הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים, דבר שיוצר ביקוש. כל אחד שרוצה להתקין תנור הסקה אצלו בבית, צריך לעשות את החושבים לגבי הזמנת הנפט ותחזוקת התנור לאורך זמן.

 

תנורי קמין גדולים מאז ומתמיד היו חלק מבתים פרטיים בכל רחבי הארץ, ויש להם מקום במיוחד במבני וינטג', כמו שאפשר למצוא בהרבה מאוד בתים בזכרון יעקב. הצורך של התושבים לתחזק ולתפעל את התנורים הללו הוא גדול, גם בשל העובדה שהם אינם עמידים לקור כמו מבנים חדשים ואטומים יותר. התושבים המקומיים רוכשים לא מעט ליטרים של נפט וסולר בכל שנה, והם משיגים בכך גם חום חשוב, וגם קמין עובד ומרשים.

 

כמה עולה ליטר נפט לחימום ביתי באזור הצפון?

העלות של ליטר נפט לחימום ביתי היא לרוב באזור החמישה שקלים לליטר, כאשר הסולר הוא מעט יותר יקר, עם מחיר של כ-7 שקלים לליטר. כלומר, אנשים אשר משתמשים בנפט יכולים לחסוך כמה מאות שקלים בשנה. מרבית התנורים הביתיים מגיעים עם מיכל המסוגל להכיל בין 400 ל- 600 ליטרים, במה שאמור להספיק לכל תקופת החורף בישראל. החורף בישראל, כידוע, נמשך כשלושה עד ארבעה חודשים בלבד, וגם אין צורך בחימום במשך חלק מהתקופה הזו. לכן, העלויות יורדות.

 

כיצד מחשבים עלות של נפט לעונת החורף?

הסוד של הזמנה נכונה של כמות נפט היא פשוט לקחת בחשבון הרבה מאוד משתנים, אשר אל חלקם אפשר להגיע רק עם ניסיון. ראשית, יש לקחת בחשבון את גודל הבית, את כמות האנשים שנמצאת בו, ואת תדירות השימוש. בהרבה מקרים, כאשר מדובר בבית קטן, עם שני אנשים בלבד, אפשר בהחלט להסתפק בקנייה של 200 עד 300 ליטרים של נפט, אשר יספיקו לכל עונת החורף, ואולי גם לזו שאחריה.

מה האתגר הקיים בהזמנת נפט לחימום הבית באזור זכרון יעקב?
בזכרון יעקב יש אתגרים מובנים בגלל הבנייה הצפופה והסמטאות הקטנות ולכן, יש דגש גדול מאוד על בטיחות בכל הנוגע להובלת הנפט ומילוי המיכלים. יש הרבה מאוד אנשים שמזמינים נפט ולעיתים, עדיף אף לבצע את ההזמנה ביחד עם השכנים כדי לייצר חיסכון בהובלה. המטרה היא להיות מוכנים לחורף, ולכן, כבר באזור ספטמבר עדיף לבדוק את המיכלים, כדי לבצע את ההזמנה לקראת האפשרות שכבר באוקטובר הטמפרטורות יצנחו.

 

אז למה להסתבך ולא לחמם את הבית עם מזגן?

פיזור החום בתנורים הוא עדיף על פני זה שמייצרים המזגנים. במזגנים, האוויר הוא יבש יותר, ומתמקד בנקודות ספציפיות. בתנורים, החום הוא נעים ולח יותר, ומתפשט באיטיות על פני כל הבית. התנורים מצליחים להגיע לכל הקומה בה הם נמצאים ולהשפיע אפילו על קומות עליונות יותר. כיף מאוד להדליק את התנור בחורף, אם כי חשוב מאוד להבין את העלויות ואת משמעות התחזוקה.

 

כיצד מזמינים נפט לתנור הסקה ביתי בזכרון יעקב?

קנייה של נפט להסקה היא פשוטה מאוד. כיום יש הרבה מאוד חברות אשר מוכרות נפט בכל הארץ, וכמובן, גם באזור זכרון יעקב. חשוב מאוד לברר על החברה ועל אנשי המקצוע שלה, לעשות סקר שוק ולהגיע למחיר נכון ולעבודה איכותית של מילוי המיכל. אנשי מקצוע טובים גם ידעו להגיד, בערך, כמה ליטרים תצטרכו לפי הנתונים שלכם, וגם יעירו לכם אם יש משהו תקול במיכל או בתנור עצמו. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן הבטיחות, וכאשר מתעסקים עם חומר כמו נפט, צריך נהלי עבודה שישמרו את כולם בטוחים.

 

זקוקים לנפט לצרכי הסקה באזור זכרון יעקב? לפרטים והזמנות – לחצו כאן.

צרו איתנו קשר