איפה קונים נפט בחיפה

איפה קונים נפט בחיפה?

מחפשים נפט לתנור החימום, לניקוי כלי עבודה, לתפעול גנרטור או לכל מטרה אחרת? לפני שאתם פונים לאינטרנט עם השאלה איפה קונים נפט בחיפה או איפה קונים נפט בצפון, חשוב שתבינו שני דברים. א' ברכישת נפט אתם צריכים להכין לעצמכם מיכל אחסון סגור ואטום, עדיף ממתכת, הרחק מצמחייה והרחק מאזור שיכול ליצור סכנה ליושבי הבית. ב' נפט הוא לא מוצר שהולכים, קונים ומובילים ברכב. הובלת נפט הוא נושא שמוסדר בחוק וההובלה יכולה להתבצע אך ורק על ידי מכליות ייעודיות שהורשו להוביל נוזלים מסוכנים כדוגמת נפט.

 

כמה עולה נפט ואיך הוא מסופק ללקוח?

אם אתם זקוקים לג'ריקן נפט, תוכלו לקנות אותו בתחנת הדלק הקרובה לביתכם, אבל אם אתם זקוקים לכמות נפט גדולה, למשל לצורך הסקת נפט ביתית, אתם רוצים למצוא חברות המציעות שירותי מכירת נפט בחיפה או מכירת נפט בצפון הארץ ולבצע הזמנה של הכמות הנדרשת. הזמנה זו כוללת הובלה של הנפט עד בית הלקוח. בכל מקרה, אם אתם חושבים שנפט אמור לעלות לכם זול יותר מאשר עלות הדלק לרכב, אז למרבה הצער זה לא המצב. מיסי הדלק חלים גם על מוצרי הנפט השונים, המה גם שנפט הוא מקור רווח חשוב של חברות המתמחות במכירת נפט. יחד עם זאת, אתם בהחלט רוצים לבצע השוואת מחירים בין שניים שלושה ספקים על מנת להבטיח שגובים מכם מחיר סביר ואפילו זול. עם הזמן, תלמדו כיצד להעריך את מחיר הנפט המקובל לפי השינויים של מחירי הנפט ברמה הלאומית ובהתאם לכך גם לבחור את הספק שממנו תבצעו את ההזמנה.

 

חברת מיטב דלקים מתמחה באספקת נפט למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים באזור הצפון ומציעה שירותי מכירת נפט בחיפה במחירים אטרקטיביים ותחרותיים בכל היקף. החברה מוכרת, מובילה ומספקת את הנפט ישירות למיכל האחסון של הלקוח ומשרתת כיום לקוחות רבים לרבות ציי רכב, לקוחות פרטיים, קבלני בניין ועוד. לביצוע הזמנה וקבלת מידע נוסף על שירותי אספקת והובלת הנפט של מיטב דלקים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-9385599.

צרו איתנו קשר